top of page

Contactcenter

Contact met je klant hebben

Van bellen en gebeld worden naar persoonlijk contact via meerdere kanalen. Deze service kan je jouw eigen klanten bieden door slimmer te werken met een contactcenter oplossing. Wij bieden onze expertise en ervaring graag aan om jouw klantcontact en de productiviteit te verbeteren.

Hierom kies je een contactcenter

Met onze kwaliteit zorgen we ervoor dat het goed werkt en blijft werken. Zonder zorgen gewoon kunnen werken.

Kwaliteit

We komen bij je langs en zorgen voor de complete installatie zodat je er direct mee aan de slag kan gaan. Mocht er iets onverwachts overkomen, dan staan wij voor je klaar met een oplossing.

Installatie & service

Maatwerk is ons vakgebied. We bieden de complete oplossing aan. Elke situatie is anders en maakt het voor ons leuk.

Maatwerk

We denken met je mee, inventariseren en kijken naar de mogelijkheden. Op basis van onze analyse spelen wij in en sturen waar nodig.

Meedenken

01

Samenwerken aan de beste oplossing

Wij zetten technologie in om mensen slimmer te laten samenwerken. Hogere productiviteit en tevredenheid bij zowel klant als werknemer. Maar ook flexibiliteit, gebruiksgemak, schaalbaarheid en een scherpe prijs per gebruiker per maand.

Ook hier bespreken we graag wat er mogelijk is, wat de wensen zijn, en bieden dan een oplossing die slimmer werkt.  We hebben inmiddels ruime ervaring met koppelingen tussen een communicatieplatform Salesforce, MS Dynamics 365, Teamleader, Hubspot, Pipedrive en SuperOffice CRM. Daarnaast ook mooie koppelingen met Microsoft Outlook, Google Workspace, Slack en de Virtual Agent (AI).

02

Skill based routing

Vragen van klanten rechtstreeks uit laten komen bij de experts met de nodige ervaring. Hiermee kan er gemonitord worden wat het inkomende verkeer is en waar dit naartoe moet gaan. De juiste persoon spreken is altijd belangrijk, maar moet wel efficiënt zijn.

03

Selfservice

Met deze ingebouwde software zorg je 24/7 voor onmiddellijke en accurate oplossingen en een lager aantal gesprekken met een AI chatbot. Handig als er iets is om makkelijke vragen snel te kunnen beantwoorden.

04

Hoge betrokkenheid met video optimalisatie

Geïntegreerde video’s zorgen voor een snellere probleemoplossing voor schermdelen, bestanden delen en chatten. Makkelijk en overzichtelijk voor je eindklant.

05

Overzicht van alle data

Overzicht betekent weten waar je staat en eventueel de capaciteit op- of afschalen. Zo kan er binnen het team efficiënt gewerkt worden.

dashboard five9_edited.png
bottom of page