Contactcenter
Contact met je klant hebben
Van bellen en gebeld worden naar persoonlijk contact via meerdere kanalen. Deze service kan je jouw eigen klanten bieden door slimmer te werken met een contactcenter oplossing. Wij bieden onze expertise en ervaring graag aan om jouw klantcontact en de productiviteit te verbeteren.
Hierom kies je een contactcenter
Met onze kwaliteit zorgen we ervoor dat het goed werkt en blijft werken. Zonder zorgen gewoon kunnen werken.
Kwaliteit
We komen bij je langs en zorgen voor de complete installatie zodat je er direct mee aan de slag kan gaan. Mocht er iets onverwachts overkomen, dan staan wij voor je klaar met een oplossing.
Installatie & service
Maatwerk is ons vakgebied. We bieden de complete oplossing aan. Elke situatie is anders en maakt het voor ons leuk.
Maatwerk
We denken met je mee, inventariseren en kijken naar de mogelijkheden. Op basis van onze analyse spelen wij in en sturen waar nodig.
Meedenken
01
Samenwerken aan de beste oplossing
Wij zetten technologie in om mensen slimmer te laten samenwerken. Hogere productiviteit en tevredenheid bij zowel klant als werknemer. Maar ook flexibiliteit, gebruiksgemak, schaalbaarheid en een scherpe prijs per gebruiker per maand.
Ook hier bespreken we graag wat er mogelijk is, wat de wensen zijn, en bieden dan een oplossing die slimmer werkt. We hebben inmiddels ruime ervaring met koppelingen tussen een communicatieplatform Salesforce, MS Dynamics 365, Teamleader, Hubspot, Pipedrive en SuperOffice CRM. Daarnaast ook mooie koppelingen met Microsoft Outlook, Google Workspace, Slack en de Virtual Agent (AI).
02
Skill based routing
Vragen van klanten rechtstreeks uit laten komen bij de experts met de nodige ervaring. Hiermee kan er gemonitord worden wat het inkomende verkeer is en waar dit naartoe moet gaan. De juiste persoon spreken is altijd belangrijk, maar moet wel efficiënt zijn.
03
Selfservice
Met deze ingebouwde software zorg je 24/7 voor onmiddellijke en accurate oplossingen en een lager aantal gesprekken met een AI chatbot. Handig als er iets is om makkelijke vragen snel te kunnen beantwoorden.
04
Hoge betrokkenheid met video optimalisatie
Geïntegreerde video’s zorgen voor een snellere probleemoplossing voor schermdelen, bestanden delen en chatten. Makkelijk en overzichtelijk voor je eindklant.
05
Overzicht van alle data
Overzicht betekent weten waar je staat en eventueel de capaciteit op- of afschalen. Zo kan er binnen het team efficiënt gewerkt worden.