...
Bedrijfstelefonie

Managed telefonie

Bedrijfstelefonie

Managed telefonie

Haal het beste uit je communicatie.

 

Maatwerk telefonie oplossing.

Tegenwoordig bellen we via het internet VoIP – Voice over IP of IP Telefonie. Binnen bedrijven en organisaties is de behoefte om te bellen via een bedrijfstelecom platform nog steeds behoorlijk aanwezig. Want het is handig om een dag en nachtstand te hebben, te kunnen doorverbinden of doorschakelen in plaats van voicemail.  Daarnaast willen we meer services geïntegreerd hebben zoals kunnen bellen met het kantoornummer vanaf je mobieltje. Maar ook van een telefoongesprek naar een meeting kunnen schakelen. 

Waarom kiezen voor managed telefonie?

 Je wilt natuurlijk ook graag ontzorgd worden bij veranderingen in je organisatie die impact hebben op de programmering van het platform. Daarom bieden wij altijd managed bedrijfstelefonie.

Welk platform past bij jou?

We werken met verschillende bedrijfstelecom platforms die veilig in een datacenter draaien. Het is helemaal afhankelijk van jouw bedrijf en jouw wensen welk platform het beste past. Daarom bekijken wij samen met jou welke het beste past.

Losse telefonieverbinding

SIP Trunk

We bieden diverse mogelijkheden om de ISDN lijnen te vervangen door een SIP Trunk. Afhankelijk van jouw business kunnen we verder kijken dan alleen Nederland en zeer interessante aanbiedingen maken voor onbeperkt bellen naar nationale en internationale bestemmingen. De SIP Trunk maakt gebruik van je huidige telefooncentrale waardoor je kosten kan besparen op de maandelijkse bedragen.

Daarom bedrijfstelefonie

Keuzevrijheid

Een bedrijfstelecomplatform die bij je bedrijf past.

R

Complete ontzorging

We ontzorgen je compleet. Wij gaan niet weg voordat alles goed werkt.

Integratiemogelijkheid

Volop integratiemogelijkheden met een bedrijfstelefomplatform.

Centraal communicatie platform

Het inkomende telefoonverkeer wordt geregeld voor meer mensen in een belgroep. Dit regelt ook het uitgaande telefoonverkeer van personen en afdelingen.

Uitgebreide doorschakel functies

Bij het niet beantwoorden of na kantooruren kan het telefoongesprek worden doorgeschakeld naar een andere medewerker, mobiel, centrale of voicemail.

Vaste telefoonnummer

Bellen en gebeld worden met een vast zakelijk telefoonnummer is veel professioneler dan een 06-nummer.

Bedrijfstelefonie

Cases