Talkdesk Contactcenter
De kracht van een autonome contact center
Talkdesk en IPCloud helpen u bij het ontdekken en beheren van uw IT-diensten en klantenbestand en bij het creëren van kansen om nieuwe klanten te werven. Het versterken van persoonlijk contact met een slimme contactcenteroplossing is de volgende stap in de groei van uw bedrijf.

Hierom kies je de contact center van IPCloud
Kwaliteit
Met onze kwaliteit zorgen we ervoor dat het goed werkt en blijft werken. Zonder zorgen gewoon kunnen werken.
Maatwerk
Maatwerk is ons vakgebied. We bieden de complete oplossing aan. Elke situatie is anders en maakt het voor ons leuk.
Meedenken
We denken met je mee, inventariseren en kijken naar de mogelijkheden. Op basis van onze analyse spelen wij in en sturen waar nodig.
Installatie & service
We komen bij je langs en zorgen voor de complete installatie. Mocht er iets onverwachts gebeuren, dan staan wij voor je klaar met een oplossing.
01
End-to-end oplossing
Talkdesk beidt de meest complete oplossing voor klantbeleving op één wereldwijd cloud-native platform, erkend door Gartner als het topbedrijf dat tegemoetkomt aan klantenservice ambities.

Talkdesk-integraties voor het opzetten van contactcenter workflows
Profiteer van naadloze integraties met meer dan 60 CRM- en bedrijfssystemen, plus toegang tot een omgeving met meer dan 80 contactcenter applicaties en diensten.
02
Hoge snelheid en training
Met snelle implementaie en gebruiksgemak kunnen agents en medewerkers snel aan de slag zonder uitgebreide training, terwijl beheerder moeiteloos verbeteringen kunnen doorvoeren.

03
Gesynchroniseerde gegevens
Talkdesk synchroniseert automatisch klantgegevens om informatie weer te geven op het moment dat er een oproep binnenkomt.

04
Geautomatiseerde werkstromen
Configureer Talkdesk om automatisch gebeurtenissen in verbonden applicaties te activeren en vertegenwoordigers kostbare tijd te besparen.

05
Aanpasbaar met gemakkelijke setup
Pas het platform gemakkelijk aan aan zakelijke behoeften met een hoog niveau van configuratie, personalisatie en aanpassing. Gebruik alleen je account om met 60+ verschillende contact center software te integreren.

Bedrijven die gekozen hebben voor Talkdesk